دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

رابطه دختر وپسر

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۷ ق.ظ

امام باقر(ع):سخن گفتن با نا محرم از گامهای شیطان است.

للحق

روایتی از یک دوست

شاید بابت این پست و این حرف ها، خیلی از دوئل برنجند! اما وقتی می بینی قبح گناهی دارد می ریزد، حرف زدن پیرامون ش به ناراحتی دوستان می ارزد. قبحی که در آغاز راه برای حقیر هم ریخته بود و تلنگر دوستانم به خود آورد. چند سالی از آن روزها می گذرد و در فضای مجازی، خصوصا اینستاگرام و امثالهم، دارم می بینم که دوستان خوب مذهبی ام – چه دختر و چه پسر – چقدر راحت با نامحرم گپ می زنند و خودمانی می شوند. چقدرها را دیدم که در آغاز، روابط شان را با حرف شروع کردند و در آخر سر، ایمان شان در زیر برف رفت! از خواهران خوبی که جسورانه، عکس آنچنانی خودشان را در فیس بوک و اینستا و الخ می گذراند. تا برادرانی که صفحه دوستان شان مملو از اسامی جماعت نسوان است و کامنت ها هم سراسر تبادل دل و قلوه. کاش بدانیم که قبح گناه دارد آهسته آهسته در بین ما جماعت منتظر موعود، می ریزد. کاش تا آمدن حضرت آفتاب، به اصل خود برگردیم. ان شاءالله.

  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۱)

  • امیررضا توسلی
  • خیلی مطلب دقیق و بجایی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی