دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

پیام جهانی زنان ما

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

من می خواهم بگویم که شما خانمها برای دنیا پیامی دارید. این پیام را دقیق ومسجل کنید وبه دنیا بدهید.پیام هم فقط پیام زبانی وشفاهی و کتبی نیست بلکه بیشتر پیام عملی است. زنهای ایران بخصوص کسانی که در رشته های گوناگون دانش ودر چارچوب اسلام واحکام اسلامی ومهمتر از همه مساله ی حجاب توانسته اند حرکت بکنند بایستی به زنان ودختران ودانشجویان زن دنیا عملا تفهیم کنند که علم به معنای بی بندوباری نیست و لازمه ی تحصیل علم بی قیدی نسبت به موازین اخلاقی در موردمعاشرت زن ومرد نیست بلکه می توان با رعایت کامل این موازین علم را هم تحصیل کردوبه جاهای بالایی رسید و وجود شما میتواند به عنوان یک نمونه از پیام جهانی اسلام نشان داده شود.

  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۱)

  • نسل عاشورایی

  • امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)

    تا آفتاب درخشان خدیجه‌ی کبری علیها‌السلام و فاطمه‌زهرا علیهاالسلام و زینب کبری علیهاالسلام می‌درخشد، طرحهای کهنه و نو «ضدّ زن» به نتیجه نخواهد رسید و هزاران زن کربلایی ما نه تنها خطوط سیاه ستم‌های ظاهری را در هم شکسته‌اند بلکه ستم‌های مدرن به زن را نیز رسوا و بی‌آبرو کرده و نشان داده‌اند که حق کرامت الاهی زن، بالاترین حقوق زن است که در جهان باصطلاح مدرن، هرگز شناخته نشده و امروز وقت شناخته شدن آن است.


    پیام به کنگره‌ی «هفت هزار زن شهید کشور»   1391/12/16

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی