دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

'گرایش به مدو تجمل گرایی عامل انحراف زنان

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

به اعتقاد من گرایش به مد وتجمل گرایی وتازه طلبی و افراط درکار ارایش و نمایش در مقابل مردان یکی از بزرگترین عوامل انحراف جامعه وانحراف زنان ماست.در مقابل اینها خانمها بایستی مقاومت کنند.

انها برای اینکه از زن ان چنان موجودی به وجود بیاورند که موردنظر خودشان است.محتاج این هستند که دائما مد درست کنندوچشمها ودلها وذهنها را به همین چیزهای ظاهری وکوته نظرانه مشغول کنند.کسی که به این چیزها مشغول شد کی به ارزشهای واقعی خواهدرسید؟مجال پیدا نمی کند برسد.

زنی که در فکر باشد از خود وسیله ای برای جلب نظر مردان بسازد کی فرصت این را پیداخواهدکرد که به طهارت اخلاقی فکر کند و بیندیشد؟مگر چنین چیزی ممکن است؟

                                                            ایت ا...خامنه ای(مدظله العالی)

  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی