دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

حجاب وزیبایی2

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷ ق.ظ





حجاب دارای محدودیتی زیباست که از وجود هرجو مرج وبی بندوباری در جامعه جلوگیری می کند. چگونه میتوان باور داشت که قوانین ظاهری باتمام محدودیت هایش برای انسان مفید است,اما قوانین الهی که برای حفظ سلامت روح صادر شده است گلی زیبا بی حصار ونگهبان رها شود.خداوند زمانی که انسان را افرید ,حجاب را واجب کردواین محدودیت را فقط مربوط به زن قرار نداد,بلکه تمام ارزشها و افریده های با ارزش را شامل می شود.چنانچه شب حجابی است برای روز.حجاب حاله ای است از نور,برای حفظ نور,اهمیت ان برای زن ازان جهت است که زن کانون عفت وحیاست,گل زیبای زندگی است,مادر افرینش ومحور خانواده است.
انسان ادارای تفکر الهی هرگز حجاب را محدودیت نمی داند,بلکه ان را حصاری به دور گل وجودی خود می داند.تعریف حجاب چیزی نیست جز زیبایی که خالق زیبایی ها ان را معنا کرده است جهت حفظ مروارید انسانی زن در دریای بیکران جهان,پس باید این مایه ی گرانبها را در مسیرهای پاک و در سدهایی محکم محفوظ نمود تا به دریایی که لایق اوست برسد.
  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۱)

سلام .
خیلی جالب و جذاب نوشتید . مخصوصا این جملتون «حجاب حاله ای است از نور,برای حفظ نور» واقعا جمله زیبایی هستش . بدون اقراق (اغراق ، اغراغ ،اقراغ حالا هرچی) . یک توصیف زیبا از حجاب .

اگه دست نوشته خودتونه باید بهتون تبریک بگم و همچنین عرض کنم که بهتره شروع به نوشتن کنید اون هم از نوع حرفه ای . این یکی باور بفرمایید خیلی جالب بود.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون ولی نه کار خودم نیست.
من بیشتر شعر میگم تا متن ادبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی