دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

حجاب و ازادی

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ


عده ای گمان می کنند حجاب مانع ازادی و فعالیتهای اجتماعی زن است.

درباره ازادی,عقیده ها و سلیقه های مختلفی وجود دارد.تصور غربی ها از ازادی,نبودن قیدو بند برای رسیدن به مال وشهوت وخواسته های نفسانی انسان است ولی در نگرش اسلام,ازادی کلمه مقدس و دارای اصالت است که اندیشه و عقیده ازاد در راس ان قرار دارد.

بدین معنا که حیرت و ازادی جزو ذات انسان است و نباید انسان از این مقام تنزل کند,دیگران نیز حق ندارند انسانی را تحت سلطه خود دراورند.

ازادی خواهی جزو فطرت انسان است,نظیر ازادی در صحنه های سیاسی,اجتماعی,فرهنگی و همه عرصه های زندگی,البته ازادی به مفهوم واقعی ان,نه مانند ازادی های ظاهری و کاذب کشورهایی که ادعای دموکراسی دارندو بنام ازادی با زنجیر های اسارت,زنان را به دام می کشند.

حجاب نه تنها محدود کننده ازادی زن نیست بلکه وسیله ای است برای اینکه در جامعه حضوری سالم داشته باشند و به او به عنوان یک انسان بنگرند.حضور همراه با متانت و سادگی زن در عرصه های سیاسی-اجتماعی و اقتصادی جامعه و محیط های کاری اثبات این واقعیت است که زن یک کالای جنسی و برای لذت یابی است.بلکه هدف کاملا والایی از خلقت او و حضور وی در جامعه وجود دارد.

  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی