دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

سخنی با کوروش

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ب.ظ

کورش جان ای ذوالقرنین کتاب آسمانی من

کورش جان ای ذوالقرنین کتاب آسمانی من از کارهای نیک تو نمیتوان چشم پوشید اما عده ای سعی دارند تو را " نـقـطـه مـقـابـل اسـلام " قرار دهند..... همان دینی که گر به تو عرضه میشد چه بسا که با آغوش باز می پذی
رفتی... همان دینی که چهارچوبش خدا و دیگر گفتار، کردار و پندار نیک است...

نمی دانم چرا مارا مجبور به الگو گیری از تو میکنند تا عـلـی (ع) ....؟
تو بر تخت شاهی خاکها فتح کردی اما علـی بر منبر چوبی دلها فتح میکرد...
چرا سخن از بخشش و آزادی انتخاب تو در دین هست اما کسی از بخشیدن و بخشودن عـلـی (ع) حرفی نمی زند؟ تو شاه بودی و بخشیدی...تو از نظر مادی ثروتمند ترین مردمان بودی و بخشیدی....
اما مولایم علی (ع) و ادامه دهندگان راهش، در نهایت قناعت، بخشیدند و بخشودند... گرسنه بودند ولی غذای خود را به دیگری دادند......

کوروش جان تو نژادپرست نبودی و اولین کاتب منشور حقوق ملل بودی و همه کشورهای زیر سلطه ات را به یک چشم نگاه میکردی چه عرب چه عجم ، چه مسیحی چه یهودی اما این روزها جماعتی پیدا شده اند که سنگ تورا به سینه میزنند و بر طبل آریایی بودن خود میکوبند و با نام و آوازه تو شدیدا اسلام ستیزی میکنند !
مردانی پیدا شده اند که ابرویشان از مو نازک تر است و مدعی تمدن اصیل تو هستند...!
زنانی پیدا شده اند مقلد مدهای عریان غربی که شدیدا ادعای بانوی ایرانی بودن را دارند...!
کوروش تو به انها بگو در کتیبه ها و سنگ نوشته های تخت جمشید
هیچ مردی گوشواره به گوش و ابرو برداشته نیست...
هیچ پیکر خانومی برهنه و بد حجاب نیست...

کوروش جان آیا خود تو و خدای تو راضی به این عمل متعصبانه هستید
ای فرمانروای عادل من تو یکتا پرست قبول اما آیا اسلام من تضاد و تناقضی با زرتشت تو دارد که عده ای میخواهند این دو را در برابر هم علم کنند و به جان هم بی اندازند؟ آیا اهورای تو همان الله ما نیست ؟ آیا دین اسلام من نسخه تکامل یافته آیین منقضی شده زرتشت و مسیح و... نیست ؟ آیا اگر اکنون خود زنده بودی باز به آیین منقضی شده زرتشت میماندی یا دین کامل و برتر را برمیگزیدی ؟
آری کوروش... خواب دیگر بس است و برخـیـز و خود را از چنگ افرادی که با نام تو بر علیه خدای تو مبارزه میکنند رها کن.....


  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی