دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

یک جمله از یک خانم سه چهار ساله بهانه ام شد

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۱۷ ب.ظ




تا حالا شده برای انجام یک کار نیاز به یک جرقه داشته باشین؟
 

من یه دختر 18 ساله ام...و این خاطره مربوط به 7 یا 8 سال پیشه. . .

از وقتی به سن تکلیف رسیدم حجابم رو بطور کامل رعایت میکردم اما بدون چادر. . .چادر برام خیلی محدودیت ایجاد میکرد. . .

حدودا 10 یا 11 ساله بودم که توی شهرمون به مناسبت دهه اول محرم یه نمایشگاه بسیار بسیار زیبا از واقعه عاشورا زدن و تمام صحنه ها و صداهارو بازسازی کردن. . .

قسمت آخر این نمایشگاه هم ساختن ماکت ضریح امام حسین(ع) بود که اونجا روضه و زیارت عاشورا میخوندن. . .توی اون روضه فقط یه جمله بود که به گوش من رسید ، اما عبور نکرد. . .

اونم یه جمله بود از خانم 4 ساله. . .

حضرت رقیه(س) که هنگام نجوا با سر بریده امام حسین به امام برای کشیدن چادر از سرشون اعتراض کردن. . .
این جمله از یک دختر سه، چهار ساله بود . . .

من که چند وقت بود به دنبال یه بهانه برای چادری شدن بودم,

از خودم خیلی خجالت کشیدم. . .

از همونجا بود که دیگه چادر از سر من جدا نشد. . .

یادش بخیر مادربزرگم چقدر تشویقم کردن. . .کاش هنوزم بودن. . .آخه ایشون هم تو عصر بی حجابی پهلوی حتی حاضر نشدن جوراب نازک بپوشن. . .چه برسه به چادر. . .

به هر حال هرکی دنباله بهانه برای چادری شدنه. . .درد و دلهای یه خانم سه، چهار ساله خیلی کمکش میکنه. . .

منبع:  من و چادرم ، خاطره ها


برگرفته از : http://qurantv.ir/Note/uNote.aspx?id=75f7b789-4aea-4234-979e-7a8bb8a66934
  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی