دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

خانم بد حجابی که مبلغ حجاب شد

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۵ ب.ظ

   


یکی از آشناهای من با یک همچین تیپ زننده ای رفته بود آمریکا . بعد از چند سال که برگشت چنان ظاهر محجبه ای پیدا کرده بود که در نظر اول قابل شناسایی نبود. علت رو که پرسیدیم اینطور گفت:

همیشه به خاطر حجاب نکردن دوست داشتم از ایران برم. و رفتم. اونجا کاملا از قید حجاب خودم رو خلاص کردم و آرایشم بسیار بدتر از اینجا بود . ولی به خاطر اون سر و وضع بدی که داشتم خیلی بهم توهین شد که البته حقم بود . اونجا کسی به این شدت آرایش نمیکنه و بد لباس نمی پوشه مگر در جشن و مهمانی و یا زن های فاحشه .

من هر بار که بیرون میرفتم مخصوصا ایستگاه های اتوبوس و ... مردانی به سمتم میومدن و پیشنهاد ناجور میدادن و آدرس محل کار ..... می پرسیدن . خسته و کلافه از این وضعیت از یکی از دوستان علت رو پرسیدم و گفتم چرا بین اینهمه آدم به من میگن ؟ گفت خب تو خودت میخوای که بهت بگن.

اگه حال و هوای اینجا اومدن دیگه از سرت افتاده بهتره یک نگاه به دور و برت بندازی تا ببینی کسی آرایش به شدت تو نداره مگر اینکه زن فاحشه باشه. بعد از چند ماه به خاطر کار همسرم و البته ناامنی امریکا به یکی از کشورهای اروپایی رفتیم.

یکی از دوستام منو با یکی از مراکز فرهنگی اسلامی آشنا کرد . از کشورهای زیادی اونجا میومدن . کم کم نحوه حجاب و پوششم عوض شد.

تازه مسلمانها گاهی ازم سوالهایی میپرسیدن و من بلد نبودم جواب بدم و خجالت میکشیدم.

تازه قدر کشورم ، دینم و حجابم رو فهمیدم . کاش اینهمه سال رو تباه نکرده بودم.

بعد از بچه دار شدن هم تصمیم گرفتیم برگردیم ایران. 

این خانوم رفت ، دید و این بار خودش فهمید و برگشت. الان هم یکی از مبلغین هست.

  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۲)

  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام علیکم بزرگوار.
    موافقم. پست خوب و قابل تاملی بود. کاش همه خواهران ما فاطمه پسند رفتار کنن و حیا و عفت زنانه شان را از ایشان الگو بگیرن.
    __________________
    اعتماد به عرش مضاعف در سخنان اخیر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی...
    مظلوم ترین دولت از دیدگاه ایشان...
     به روزیم...
    در "دریچه انتظار" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت
    یـ مهدی (عج) ـا

  • * فرزندان عاشورا * Sons Of Ashura *
  • سلام
    بنده خداها آدرس رو اشتباه میگیرن ، بصیرت و آگاهی لازمه کار هر کسیه ، حالا اینام حتما باید برن اونور تا بفهمن تو دنیا چه خبره ، وگرنه با نصیحت که سرجاشون نمیشینن ،حتما باید سرشون به سنگ بخوره ...
     امان از دست فتنه های آخر الزمان ، هممون به خدا پناه میبریم از اینکه تو دام وسوسه های شیطان و هواهای نفسانی گرفتار نشیم .

     اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی نَفْسَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی نَفْسَکَ لَمْ أَعْرِفْ رَسُولَکَ، ‏اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی رَسُولَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی رَسُولَکَ لَمْ أَعْرِفْ حُجَّتَکَ، ‏اللَّهُمَّ عَرِّفْنِی حُجَّتَکَ فَإِنَّکَ إِنْ لَمْ تُعَرِّفْنِی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَنْ دِینِی

    دعای معرفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی