دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

مهدی جان

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ
چند گاهی ست وقتی میگویم "اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن"با امدن نام دلربایت دلم نمیلرزد
چندگاهی ست وقتی میگویم"صلواتک علیه وعلی ابائه"به یاد مصیبتهای اهل بیت اشک ماتم نمیریزم
چند گاهی ست وقتی میگویم"ولیا وحافظا" احساس نمیکنم که سرپرستم امامم کنارو ایستاده وقطره های اشکم را به نظاره نشسته است
چند گاهی ست وقتی میگویم"وقائدا وناصرا"به یاد پیروزی لشکرت در میان گریه برلبم نقش نمیزند
چند گاهی ست وقتی میگویم"ودلیلا وعینا"یقین ندارم که روزحکومت توبرزمین من هم شاهدمدینه فاضله باشم
چندگاهی ست وقتی میگویم"وتمتعه فیهاطویلا" به حال آنانی که در زمان درازا حکومت شیرین توطعم عدالت را میچشند غبطه نمیخورم
اماااااااا
چند گاهی ست دعای فرج راچند بارمیخوانم تاهم با امدن نامت دلم بلرزد هم درجستجویت باشم هم سرپرستم باشی هم به حال مردم عصر ظهور غبطه بخورم وهم احساس کنم که خدادر نزدیکی من است وتو ذخیره خدایی که همیشه با منی...
الهم عجل لولیک الفرج
  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی