دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

و فدینا به ذبح عظیم

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

از فراسوی ازل تا به ابد ای حلق بریده

میرود دایره در دایره پژواک صدایت


          ((و ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم))

چون خدای عزیز و شکوهمند ابراهیم علیه‌السلام را امر نمود که جای فرزندش اسماعیل گوسفندی را که خدا برایش فرو فرستاده بود قربانی نماید، ابراهیم درخواست نمود که فرزندش اسماعیل را با دستش ذبح نماید و اگر او به کشتن گوسفند امر نمی‌شد همین کار را می‌کرد تا آن داغی را که به قلب پدری که عزیزترین فرزندانش را با دست خود قربانی نموده وارد شده به دل او هم وارد شود، و به این ترتیب سزاوار بلندترین درجات اهل ثواب بر بلاها گردد.

پس خدای بزرگ و بلندمرتبه به او وحی نمود:
ای ابراهیم چه کسی از آفریدگانم را بیشتر دوست داری؟ گفت: پروردگارا تو کسی را نیافریدی که از دوستت محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله محبوبتر باشد. خدا بدو وحی نمود: آیا او را بیشتر دوست داری یا نفس خود را؟ گفت: بلکه من او را بیشتر از خود دوست دارم. فرمود: فرزندش نزد تو محبوبتر است یا فرزند خودت؟ گفت:
بلکه فرزند او. فرمود: کشته شدن فرزند او به ستم و ظلم به دست دشمنانش دل تو را بیشتر به درد می‌آورد یا کشته شدن فرزندت به دست خودت در راه اطاعت از من؟
پروردگارا بلکه کشته شدن او به دست دشمنانش قلب مرا بیشتر به درد می‌آورد. فرمود:
ای ابراهیم، پس همانا گروهی که گمان می‌کنند که از امت محمد صلی‌الله‌علیه‌و‌آله هستند بزودی بعد از او دست به خون فرزندش آغشته می‌سازند و او را به ظلم و ستم همچون گوسفندی می‌کشند، و بدین واسطه مستوجب خشم من خواهند شد.

پس ابراهیم بخاطر آن بی‌تاب شد و دلش به درد آمد و به گریستن پرداخت. خدای بزرگ و بلند مرتبه بدو وحی فرمود:
ای ابراهیم به تحقیق فدیة بی‌تابی بر فرزندت اسماعیل یعنی اگر او را ذبح می‌کردیبه اندوهگینی‌ات بر حسین علیه‌السلام و کشته شدنش برابر گشت، و برای تو بلندترین درجات اهل ثواب بر مصیبتها خواهد بود، و آن سخن خدای عزوجل است .
که فرمود:((ما قربانی بزرگی را فدای او ساختیم))




  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۱)

بر کدام سیاه بپوشیم :
مصیبت ها یا مصیبت بزرگ ؟
پاسخ:
سلام دوست گرامی
مصیبتهای ما در برابر مصیبت کربلا هیچه مخصوصا مصیبتی که زینب کبری در کربلا کشید و در عرض ده روز کل کسانی که عاشقانه دوس داشت را از دست داد و با این حال باز هم طاقت اورد وصد در صد وقتی ما تو مراسم عزای یکی از عزیزانمون میپوشیم , یه خورده منطق ویه خورده احساس میگه باید در این مصیبت بزرگ با زینب هم دردی کرد به هر طریقی وماهم سیاه میپوشیم تا همدردی باشه برای دل زینب تا بگیم تنها نیستی و ما هم در عرای برادرت هستیم کمی از غصه هات کمتر بشه همونطور که در مراسم های کوچک عزای خودمون با ما همدردی میکنن ومیگن ما هم در عزای شما شریکیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی