دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

من پاداش حجابم رو می بینم مگه نه؟

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ب.ظ

سوال یکی از کاربران وبلاگ

سلام

یه دختر چادری هستم. بعضی اوقات بخاطر چادرم مسخرم میکنن!! دلم گرفته. یه چیز بگید آروم بشم. من پاداش حجابمو میبینم مگه نه؟

اما پاسخ سوالش در تالاربیداری اندیشه ودر ادامه مطلب حتما بخونید


Fateme135 
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
چیزیکه برای من به شخصه دربحث ازحجاب جالبه این هست که حجاب فقط به داشتن یه پوشش محدودنمیشه...
حجاب درهمه ی زوایامطرحه وتوصیه هست که حفظ بشه
حتی حجاب گفتار
حتی حجاب قدم برداشتن
هرچیزیکه باعث جلب توجه نامحرم نشه میشه حجاب
ودین هم تاکیدکرده که اون اصول وحریم حفظ بشه...
حالابایددیدماباخودمون چندچندیم!
صحبت بایه آدم نامحرم رونمیدونم حالاهرچقدربهم نزدیک باشه مثل برادرشوهریاپسرعمو یاپسرخاله(درقالب شوخی وقهقهه ومطالب آنچنانی)قطعاخودش ازبین رفتن یه نوع ازانواع حجابه به اسم حجاب درگفتار...
که متاسفانه این رعایت نمیشه ...یعنی اکثریت تصوربراینه که یه پوشش داشته باشه طرف وهمین...



عبدالرحمن
سوالی پرسیدن

نقل قول:یه دختر چادری هستم. بعضی اوقات بخاطر چادرم مسخرم میکنن!! دلم گرفته. یه چیز بگید آروم بشم. من پاداش حجابمو میبینم مگه نه؟

حجاب چندتا وجه داره

حفظ عفت شخص

حفظ عفت اجتماع

حفظ زیبایی و نشاط شخص

همچنین بعد والای اون یعنی تأسی به بزرگان یعنی حضرت زهرا(سلام الله علیها) و حضرت زینب(سلام الله علیها) و حضرات دیگر علیهن سلام که همه موارد فوق رو پوشش میده و به شادی قلب امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) منتهی میشه

اما مورد اول مثل اینه که شخص کمربند ایمنی ببنده و بعد به راهنمایی رانندگی بگه من مزدمو چطوری دریافت کنم؟

اصلا خود چادر مزده

البته در مورد مثالم بگم که کمربند ایمنی برای مواقع خطر بکار میاد ولی چادر برای لحظه لحظه زندگی شخص جلوی نامحرمه

شاید مثال بهتر این باشه که با عبارت بعدی یعنی زیبایی جمع بشه

یه نفر یه کفش شیک چرم پاش کنه 400 تومنی

بعد با کفشش راه بره

بگه من چطوری مزدمو دریافت کنم؟؟!

خب اگر پات نکنی هزارتا صدمه میبینه اون پا*

و همچنین زیبایی که با کفش چرم کجا و با صندل راه رفتن** کجا!؟

دقیقا چادر خود مزده و اگر یک خانم دیدش رو عمیق کنه فراتر از تکلیف یا عادت خانوادگی این مسائل براش پیش نمیاد

البته مزد هست و چه مزدی

آقایون تو این مورد عقب تر هستند

خانمای محجبه واقعی (چادریِ چادری) که میفهمن چی سرشونه و حواسشون هست همه جا یه مجاهد 24 ساعته جنگ نرم هستند

پرچمدار حضرت زهرا(سلام الله علیها) هستند

از این بالاتر؟؟



-----------------

*دیدید میگن چشم مرد باید پاک باشه و به حجاب نیست

مثل اینه که بگیم رو زمین راه میری زمین خودش باید پاک باشه از خار و خاشاک و خرده شیشه و آدامس و $&$%*^%

ایده خیلی مسخره ایست

یا به عبارتی در گربه بازه حیای دیزی کجا رفته؟=گربه حریصه حیای دیزی کجا رفته؟


**دیدید تو برخی محیط ها افراد شیک رو مسخره میکنن افراد گریگوری با سطح اجتماعی پائین؟

الانم جامعه ما همین شده

افراد چیپ و سطح پائین شدند

نباید به خاطر سطح فکر پائین این افراد بجای کفش تمام چرم از صندل استفاده کنیم (البته چون خودم صندل نمیپوشم به فکرم رسید مثال زدما توهین نشه)

یا افرادی که بدون توجه به چراغ راهنمایی رانندگی مثل .... سرشون رو میندازن و از خیابون رد میشن و یکی اگر اونجا وایسه میگن هه... بابا قانون مدار

مجنون العباس

بسم الله الرحمن الرحیم

یه خانم چادری اگه چادر رو به عنوان یه پوشش انتخاب کرد
دردرجه اول:

به انتخاب خودش احترام بگذاره
وبدونه بهترین ومقدس ترین وبرترین حجاب روانتخاب کرده به شرطی که واقعا حرمت چادرش رونگه داره ......

بنده خودم به عنوان یه خانم به چادر سرم که باعث افتخارمه بسیارافتخارمیکنم

اگه چادر من برای افرادی مورد تمسخربود قطعا پوشش اونا هم برای من مورد تمسخرنیست بلکه برای من دل نشین نیست......

این خانم واژه تمسخر رو حذف کنه وجایگزین واژه ای دیگه روبکاربگیره

بنده مخصوصا درجمعی باشم که حجاب خوبی نداشته باشند
باافتخاروارد میشوم وازاینکه حجاب دارم احساس خوبی دردرونم موج میزنه احساسی فراتراززمانی که بین خانم های باحجاب رفت وآمدمیکنم




امام علی فرمودند:
پوشیدن ومحفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشترودوام زیبایی اوست(غررالحکم)


پیامبراکرم (صلّی اللَّه علیه و آله و سلّم)فرمودند:
آن هنگام که پوشش سرزنی باشد ارزش آن ازدنیاوآنچه درآن است بیشتراست



چند وقت پیش یه روز یکی ازدوستانم روباچادر دیدم وبسیارمتعجب شدم
بنده فکرکردم که دوستم به حرمت ماه محرم چادر به سرکرده..
به ایشون گفتم چقدر چادر بهت میادوزیبا شدی

درجواب بهم گفت :
دیگه تاآخرعمر چادرمو ازسرم درنمی آرم
وقتی علت روپرسیدم

کلی گریه کرد وخوابی رو که دیده برایم تعریف کرد ازاینکه بی حجاب بوده بعدازمرگش چه اتفاقی براش پیش اومده......

این قدر منقلب شده بود وبه خودش اومده بود که فقط میگفت
چادر...........



به چادرت افتخار کن وحتی یه نخ ازچادرتو باهیچ چیزی عوض نکن
  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۱)

سلام عزیزم معلومه که می بینی هم در این دنیا و هم در آخرت .
پیشنهاد می دهم به این صفحه مراجعه کنی و این صفحه رو بخونی
http://forum.bidari-andishe.ir/thread-36706.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی