دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

یا زهرا

دختران افتاب

سلام دوستان عزیز من دختری هستم از دختران مشرق زمین
اینجاپاتوق تمام بچه های امروزی و محجبه هست .. با نظراتتون مارو خوشحال کنید .. یاد�ون نره هر روز به ماسر بزنیدامیدوارم لحظات خوشی رو در وب بگذرونید ..
و با خواندن مطالب وبــ، میفهمید که داشتن حجاب چه حس زیباییست ...
ــــــــــ♥ـــــــــــ♥ــــــــــــ♥ــــــــ
من به خاطر وضع حجاب جامعه خیلی ناراحت بودم به همین خاطر وبلاگی ساختم تا شاید بتونم یه خورده ازاین مشکل رو حل کنم ودل فاطمه زهرا (س)کمی شاد بشه میدونم راه طولانی درپ یش داریم اما به امید ان روز....

طبقه بندی موضوعی

زن نـــامـــوس خـــداســـت.

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۳۲ ب.ظ



امام بزرگوار یک کلامی دارد، من به تازگی روی این کلام فکر کردم.

راجع به مردها این جمله گفته نشده است که مضمون روایت هم هست.

زن نـــامـــوس خـــداســـت.

امام می‌گوید: اگر زن‌ها به کرامتشان توجه نکنند،

مردها حق دارند، نه حق شرعی،

حق عرفی دارندکه از آنها سوء استفاده کنند.

لذا یک دلیل این است که من نگاه خودم گم می‌کنم.

یک روز آقای رئیس اداره شوخی‌اش گرفته است.

می‌آید جلوی در اداره به جای نگهبان می‌ایستد.

مثلاً آقای نگهبان رفته و یک کاری داشته است.

یک ارباب رجوع می‌آید، می‌گوید:

آقا ببخشید این میله را بالا بده، من داخل بروم.

می‌تواند بگوید: آقا تو خجات نمی‌کشی،

من رئیس هستم، به من چنین حرفی می‌زنی؟

می‌گوید: ببخشید، شما در چه جایگاهی نشستید؟

یکبار هم یک نیروی خدمانی در اتاق رئیس رفت چای ببرد،

می‌بیند آقای رئیس نیست.

می‌رود یک دقیقه پشت صندلی رئیس می‌نشیند و کیف می‌کند.

ارباب رجوع می‌آید، می‌گوید: آقای رئیس می‌شود امضا کنید.

می‌گوید: من اصلاً سواد ندارم.

می‌گوید: ببخشید مگر شما رئیس نیستید؟ جای رئیس نشستی.

کسی که جای ناموس خدا ننشسته باشد،

به جای یک عروسک نشسته باشد، باید با او بازی کنند.

یک دلیلش این است.

یعنی من کرامت خودم را گم کردم، جایی که خدا گفته ننشستم،

آمدم جایی نشستم که مردها حق دارند از من استفاده ابزاری کنند.

لذا الآن در دنیا از زن استفاده ابزاری می‌شود.

حتی در دنیا می‌گویند: شما اینقدر حجاب را سخت می‌گیرید.

در غربی‌ها حجاب را رها کردندو برایشان مشکل نیست.

گفتم: اگر رها کردند و زن برایشان جاذبه ندارد،

 چرا در تبلیغاتشان از مرد استفاده نمی‌کنند؟

حجت السلام ماندگاری.

 


  • دختری ازتبار افتاب

نظرات  (۱)

سلام متن خیلی جالبی بود خیلی .دستتون درد نکند     هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک وبد کنی موفق وسر بلند باشید                                

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی